Informace pro rodiče
VNITŘNÍ ŘÁD ŠKOLNÍ DRUŽINY
Formulář pro
OMLUVENKY do školní družiny.
Formulář pro
objednávání čipů
Formulář na
změnu pravidelných odchodů žáka
Rozdělení oddělení školní družiny 2023/2024
I. oddělení |
Romana Uvízlová |
1.A + 4.B |
43 (tř.313) |
II. oddělení |
Markéta Kostruchová |
1.B + 4.B |
42 (tř.312) |
III. oddělení |
Lucie Šantavá |
1.C + 3.B + 4.A |
37 (tř.126) |
IV. oddělení |
Marcela Vajďáková |
2.A + 4.B + 4.C |
36 (tř.102) |
V. oddělení |
Markéta Svobodová |
2.B + 3.A + 4.A |
38 (tř.316) |
VI. oddělení |
Marcela Klempová |
2.C + 3.A + 4.C |
41 (tř.311) |
VII. oddělení |
Michaela Horňáková |
3.B + 3.C |
35 (tř.101) |
POKUD SE NEDOZVONÍTE NA SVÉ ODDĚLENÍ, PROSÍM ZVOŇTE ČÍSLO č. 42
Konzultace vychovatelek ŠD
Markéta Svobodová |
svobodova@zskriby.cz |
Po
Út, St, Čt, Pá |
16:05 - 16:30
10:30 - 11:00 |
Marcela Vajďáková |
vajdakova@zskriby.cz |
Po |
10:45 - 11:15 |
Lucie Šantavá |
nemcova@zskriby.cz |
Po |
10:45 - 11:15 |
Markéta Kostruchová |
kostruchova@zskriby.cz |
Po |
10:45 - 11:15 |
Michaela Horňáková |
hornakova@zskriby.cz |
Po |
10:45 - 11:15 |
Marcela Klempová |
klempova@zskriby.cz |
Po |
10:45 - 11:15 |
Romana Uvízlová |
uvizlova@zskriby.cz |
Po |
10:45 - 11:15 |
Termín konzultace je potřeba předem domluvit přes email.
CO BUDE DÍTĚ DO ŠD POTŘEBOVAT:
1.
kartičku na oběd - kartičku kupují a obědy objednávají dětem RODIČE, rodiče také zajišťují vkládání peněz na tuto kartu (bezhotovostně - strháváním z účtu, nebo hotově - na začátku každého měsíce v okýnku u šaten)
2.
převlečení do ŠD - plátěná taška, oblečení na ven dle počasí a ročního období - tričko, tepláky, mikina - všechno podepsané!
3.
svačinku na odpoledne do ŠD - po návratu z venku dětem opravdu vytráví
4.
1 balíček kapesníků na každé pololetí
5.
papíry na kreslení pro děti - podle možností rodičů
A dále prosíme rodiče, kdo má možnost, ať už z domu, od příbuzných nebo z práce, o přinesení a darování starších, ale funkčních
HRAČEK pro děti, a taktéž různých
VĚCÍ NA TVOŘENÍ - dřevo, vlna, papír, karton, korálky, aj. nejlépe přírodních materiálů... VELMI DĚKUJEME.
ORGANIZACE ČINNOSTI V NAŠÍ ŠD:
• Provoz školní družiny od
6:30 – 16:30 hod.
•
PŘÍCHODY dětí do RANNÍ DRUŽINY od 6:30 do 7:15 hod., děti prochází dovnitř 1. šatnou
•
RODIČE DOPROVÁZÍ své děti jen do prostoru před šatnami !!!
• Odpolední družina je od 11:40 – 16:30 hod.
• Odpolední odchody dětí domů z družiny jsou možné v době po obědě do
13:30, pak následují v době od 13:30 – 15:00 zájmové činnosti v každém odd. ŠD (výtvarné, pracovní, sportovní, hudební aj.) a v tuto dobu se konají i všechny jednorázové akce ŠD (koncerty, divadélka, přednášky a tvoření externích spolupracovníků), a proto vyzvedávání dětí je možné až od
15:00 do 16:30hod.
• Dítě chodí domů
SAMO jen na základě písemného zápisu rodičů – na přihlášce ŠD, nebo jednorázové omluvenky na omluvenkový list (viz. zadní strana deníčku, web.stránky ŠD)
•
DĚTI NELZE POUŠTĚT SAMOTNÉ DOMŮ PO TELEFONICKÉM SDĚLENÍ RODIČŮ!!!
• Pro vyzvedávání dětí slouží Bellhop systém.
• Děti je nutné vyzvedávat do 16:30 hod., pokud dítě bude opakovaně vyzvedávané po této hodině, musí to být hlášeno ředitelství školy a následně sociálnímu odboru MMZ
•
Dětem je ZAKÁZÁNO používat ve ŠD mobily a chytré hodinky, mobily musí mít vypnuté a u sebe v aktovce!
•
VŠECHNY VĚCI DO ŠD MUSÍ MÍT DĚTI PODEPSANÉ!!!
TELEFON DO ŠD: 732 859 037
• Tento telefon neslouží na omlouvání a odchody dětí ze ŠD, jelikož dítě nelze ze ŠD uvolnit a poslat samotné domů jen na základě telefonického hovoru nebo zprávy. Vždy je nutný písemný doklad - viz. Vnitřní řád ŠD a omluvenky v Deníčku ŠD.